Bedrijfsfilosofie
Missie of doelstellingen van AAAbouw
Voor particuliere klanten willen we met technisch en/of administratieve dienstverlening en/of uitvoering een meerwaarde creëren voor hun bouwproject met oog voor wat economisch en financieel haalbaar is door …
1/ onze autonome aanpak
2/ onze objectiviteit, onpartijdigheid en onze ethiek
3/ onze deskundigheid (= expertise)
4/ onze professionaliteit, klantgerichtheid en menselijkheid
5/ onze dynamiek, stabiliteit en vertrouwen
Voor ondernemingen en overheden willen we met technische en/of administratieve dienstverlening en/of uitvoering bijdragen aan een betere maatschappij op gebied van veiligheid, gezondheid, kwaliteit en milieu in al zijn facetten en dit zowel op korte, middellange en lange termijn door …
1/ onze autonome aanpak
2/ onze objectiviteit, onpartijdigheid en onze ethiek
3/ onze deskundigheid (= expertise)
4/ onze professionaliteit, klantgerichtheid en menselijkheid
5/ onze dynamiek en stabiliteit
6/ ons vertrouwen gewaarborgd door de markt
De sociaaleconomische visie van AAAbouw
De klant:
De maatschappij:
De onderneming:
een deel van dit geld automatisch terugvloeit naar de maatschappij door ons uitgesproken engagement.
AAAbouw wenst onafhankelijk te zijn van alle andere bedrijven en instanties die gebonden zijn. Daarenboven wil AAAbouw steeds vertrekken van een objectieve basis (= wetten, reglementeringen, normen, technische voorlichten, BBT, enzovoort). Dit maakt het mogelijk om autonoom te werken.
AAAbouw is onafhankelijk en kan dus samenwerken met alle mogelijke partijen waardoor we steeds verder ontwikkelen en daardoor verstarring vermijden.
De AAA in AAAbouw staat voor de kwaliteit die we willen leveren (cfr. Rating aandelen op de beurs). Onze kwaliteit komt tot uiting in …
ons PROFESSIONALISME en onze KLANTGERICHTHEID door onder andere toepassen van de ISO 9001:2008 principes, evaluatie door klanten, interne evaluatie (zelfevaluatie en wederzijdse evaluatie), vormen van communicatie, principe van “we zijn allemaal concullega’s”, beheerssysteem voor documentatie, communiceren via de kanalen gewenst door de klant.
onze HONGER naar INNOVATIE door opvolgen van wetenschappelijk onderzoek, zelf producten te ontwikkelen, zelf testen uit te voeren volgens de normering, bijwonen van nationale en internationale beurzen, volgen van opleiding, interne innovatievergaderingen, samenwerking met ontwikkelingsbureaus.
via PERSONEELSBESTAND door het aantrekken van verschillende profielen (rekening houdend met ieders individuele sterkten en zwakten en deze zoveel mogelijk optimaliseren), verdere ontwikkeling te ondersteunen en aan te moedigen, personeel eerlijk te vergoeden en zo de kennis te behouden.
Deze sociaaleconomische visie is dé voorwaarde om duurzaam, economisch verantwoord en toekomstgericht te ondernemen vandaar ons devies: